5 Ağustos 2008 Salı

Dos Gardenias...




Ve dinledim o geceki şarkıyı… Ve sen yine öyle baktın bana…
Ve yine fısıldadın kulağıma… Ve yine içim kıpır kıpır, gözlerim kapalı dinledim seni…

Ve anımsadım yine bizi...

+ Birlikte Cashback izleyelim Elif… O filmi seninle tekrar izlemek istiyorum.
Ve zaman geçer.
+ Ahhh… Cashback’i getirmeyi unuttum!
- Bende var. İndirmiştim…
+ Senden giderek daha çok hoşlanmaya başlıyorum…
Ve o ellerin ellerimi sımsıkı tutan… Ayaklarımın altından kayan Ankara’ya inat beni sana yaklaştıran… Daha çok sen olan sokaklarım, daha çok sen olan Locus Solus, daha çok sen olan kötü makarnalı :) Leman…

Özlüyorum adam… Özlüyorum!
Parmak uçlarıma kadar özlüyorum…
Ve tırnaklarımla oynuyorum senin için…
Sen sev diye uzayan tırnaklarmı…

Mutlu yazılarım benim!
İyi ki!'m benim...
Seviyorum!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ölüm gelecek ve senin gözlerinle bakacak -
sabahtan akşama dek, uykusuz,
sağır, eski bir pişmanlık
ya da anlamsız bir ayıp gibi
ardını bırakmayan bu ölüm.
Bir boş söz, bir kesik çığlık,
bir sessizlik olacak gözlerin:
Böyle görünür her sabah
yalnız senin üzerinde
kıvrımlar yansıtırken aynada.
Hangi gün, ey sevgili umut,
bizler de öğreneceğiz senin
yaşam olduğunu, hiçlik olduğunu.

Herkese bir bakışı var ölümün.
Ölüm gelecek ve senin gözlerinle bakacak.
Bir ayıba son verir gibi olacak,
belirmesini görür gibi
aynada ölü bir yüzün,
dinler gibi dudakları kapalı bir ağzı.
O derin burgaca ineceğiz sessizce.

pavese